HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Hülye Kocka...

2007.11.25. 05:07 Mr. M.

Voltunk bulizni. Az még mindig világos nekem, hogy szórakozó helyen nem tudok ismerkedni. Egyszerűen valahogy nem megy. Olyan hülye dolog. Oké. Kinézed a csajt. Azt mondod, hogy csinos... És? Odamész. Oké. De mégis hogyan tovább? Itt vagyok 28 évesen és a mai napig nem tudom. Nem tudom, hogy eddigi nőimet hogyan szedtem fel... Na jó. Volt feleségem netene-chaten. Vikit részegen az utcán. Anitát neten. De a többit??? Azt hiszem a javát neten. Nem értem. Miért? Miben másabb a net mint az élet? Miért tudok a neten beszélgetést kezdeményezni és miért tűniuk ez abszurdnak egy szórakozóhelyen? Megy baráti társaságban is... De egy buli az más. Fura.

És természetesen befordultam az este végére. És mint a hülye exek úgy gondoltam, hogy felhívom Anitát. Szerencsére még nem aludt. Hülye vagyok. Szeretem. De túl akarok lépni rajta. Életemben annyira nőt nem szerettem mint őt. Ő volt az első akitől gyereket szerettem volna. És nem tudunk együtt élni. Nem megy. Tudom. És tudom, hogy tovább kell lépnem... Szeretnék. Csak nehéz...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr1006071199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Némber 2007.11.25. 07:27:44

szerintem (szerintem) (SZERINTEM!!!) az olyan helyes fiúkba, mint te, a nők nem feltételeznek túl sok értelmet. elnézést. ezért lehet az, hogy ha meglátnak, nőcsábász, macho, érzéketlen tuskónak gondolnak. :-) (ami nagyjából illik is rád.. de csak nem beszléhetek ilyen durván a barátaimmal (o_O) )

Kockanadrág 2007.11.25. 11:52:26

Bekaphatod! :o)))

Bigyuszka 2007.11.25. 13:27:35

De olyan helyes... ha valahol odajönne hozzám, abból biztos nem lenne semmi mert széjjelesnék hirtelen zavaromban. :)

Némber 2007.11.25. 13:51:23

elfelejtettél a billentyűzet mellé köpni! ;-)

Odil 2007.11.25. 15:03:33

Igen, Némberrel egyetértek. Talán mert már nem egyszer találkoztunk :D:D:D SIMI

Nagyhalyú 2007.11.25. 16:57:25

Kicsi Kockám! Tudod az élet rendje, hogy a pasi udvarol a csajnak sok sok átlátszóan lapos dumával, amiről tudjuk hogy kamu, de hízeleg a lelkünknek :)) Állj eléjük és nyomd amit itt neten :))) Vagy fogadd meg a tanácsom és kicsit ne hajszold a doldot, hanem 28 évesen mostmár találd meg önmagad, mert míg ez nincs meg, addig nem lesz nő, akit fel tudnál szedni. Jah és próbálj kiszeretni Cindy Crafordból. Itt átlag nők vannak 2 füllel 2 szemmel, hibás bőrrel, és nem forgatókönyv szerű mosollyal és természettel :))) De elöbb maradj kicsit egyedül és keresd magad ne pedig egy álomképet és ne azt hajszold, aki lehetnél, hanem légy az.

Kockanadrág 2007.11.25. 18:11:35

Boglyasom. :o) Nem hajszolom. Egyszerűen csak megállapítottam. Az összessel elbeszélgettem, egy volt akire azt mondtam, hogy érdekes lehet. Na vele nem tudtam és általában ezzel így vagyok. :o) De ez nem gond, csak megállapítás. Cindy-t nem szeretem. Nem elég jó az ágyban. :o))) Én Sandra Bullock és Meg Ryan párti vagyok. :o)) És annyira szép lassan megismerhetnél, hogy nekem nem a plázacica kell. De nem érzem úgy, hogy csak azért mert Ő szeretné, vagy mert mindent megadna le kellene ragadni mellette. Az álomkép meg kell. Mióta az eszemet tudom, úgy gondolom, hogy az ember az álmainak él. Valaminek, ami szerinte lehetne, ami szerinte jó. Keresek valakit. Hogy kit, nem tudom. Mindegy. Amikor megjön majd megismerem. :o) Mert akár hogy is, de nincsenek elvárásaim, csak egy: érzelmileg azt váltsa ki belőlem. Aminek viszont vannak külső-belső feltételei.
süti beállítások módosítása