HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Az átlag pozitív. :o]

2008.11.25. 10:34 Mr. M.

Szeretem ezeket a reggeleket. Puszival, simogatással való gyengéd ébresztés. Kifejezetten jobb mint ébresztőre kelni. Kis csomagot is kaptam két pogival és egy túrórudival. Mi kell még?

Na jó, a tegnap estéket is szeretem.

Jó volt a tegnapi hóesés is. Bár volt egy kis interakció... Lementem edzésre, ahol nem igazán tudtam megmaradni. Agyam elkezdett dolgokon járni. Úsztam kb 15 hosszt és inkább kimentem a zuhany alá tovább ázni. Utána Bp, havas út, Tankcsapda, 100-120 Km/H, majd az alábbi blogbejegyzés. Agyam néha tud pörögni dolgokon és felhúzza saját magát faszságokon. De ezzel legalább kiadja és onnantól teljesen kisimult.

És el akarom vinni valahová kettesben. És hóesést akarok hozzá! (Persze nem azért, mert kedvelném vagy bármi, csak úgy, mert kettesben jobb andalogni valahol a vidéki tájban. :P)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr166071082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása