HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Könyvvizsgálók

2008.11.25. 14:23 Mr. M.

Megint itt vannak a könyvvizsgálók. Pár darab kikent, kifent lúvnya. Kiskosztüm, csizmácska, táskácskák... És semmi. Nincs bennük semmi, ami egy kicsit is nővé tenné őket. Hiányzik belőlük minden természetesség. Soha nem szerettem a karier puncikat. Egy nő miért nem tud Nő maradni? Azt hiszem többek között ez tetszett meg benne is. Hogy az ezernyi nehézsége és problémája között Nő maradt. Szeretem a természetes mosolyát, a szeme csillogását. Szeretem, ahogy azt mondja nevetve, hogy mézeskalács.

És eltipeg elöttem itt egy (saját maga szerint) pöpecre összerakott kis qrva, lehet hogy több diplomával mint kettő, de nem hiszem, hogy ennek ellenére, 2 értelmes szónál többet lehetne vele váltani... Tudom előitéletes vagyok. De ez süt róluk... Nem szeretem a rideg, merev dolgokat.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr216071080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narda 2008.11.27. 21:32:12

"karrier punci"? ez tetszik. :D így visszagondolva egy időben én is az lehettem-s nem is volt pasim. lehet ezért? :D
süti beállítások módosítása