HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Családfő

2008.11.26. 08:18 Mr. M.

Teljesítettem családfői kötelességeimet. A gyereket elvittem iskolába és eljöttem dolgozni. És itt röhögök magamban... Ha valaki nekem ezt mondja egy hónappal ezelőtt, akkor meg valószínűleg a földön fetrengve, röhögtem volna hangosan.

És nem érzem idegennek a szerepet, nem érzem kényszernek. És ez meglepően jó és kellemes.

Este megyünk Bodies-ra. Visszük Henriket is. Kiváncsi vagyok hogy fog hozzá viszonyulni. Osztálytársa látta. Neki állítólag nem volt vele baja. Hát tényleg kiváncsi vagyok...

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr866071076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.11.26. 11:20:14

elolvastam a blogot jo lehetne de nem az.raerolteted magad a csajra aztan elhiszed hogy mekkora kiraly vagy kozbe meg nyafogsz mint egy no. olvastam van sajat gyereked mert nem azzal torodsz? jellemtelen ficsur vagy

Kockanadrag 2008.11.26. 11:36:55

%mrgreen% Véleménynek ez is vélemény. %mrgreen% De azért örülök, hogy végigolvasható volt a blogom, bár soha nem értettem, hogy miért olvassák emberek. (Bár én örülök neki. Annak is, amikor belekommentelnek. :D) Ha ráeröltettem magam, akkor sajnos meg fogom szívni. Én nem éreztem annak, csak kitartásnak, de hát én ugye elfogult vagyok magammal szemben. %mrgreen% Most elmegyek ebédelni, de ha szépen megkérsz talán elmondom neked egy kis posztban, hogy miért nem a saját gyerekemet viszem reggel iskolába... u.i.: Köszi, hogy mosolyt csaltál az arcomra. ;)

szoki 2008.11.26. 12:25:31

ugyan. nem all jol neked az eroltetett mosoly smile. esz a fene hogy ficsur fejednek beszoltak. nem vagy olvashato csak erdekelt hogy fiu vagy vagy lany. soka derult ki. es nem olvastam vegig,csak az utolso par postot. vissza azert jottem,mert hasonlo szanalmas reakciora vartam. tulszarnyaltad magad. tudom most megint jon a neveetgelos valasz,de en mint rosszindulatu kommentalo jobban erzem magam;hogy magadban felrobbansz. es nem erdekel miert nem sajat fiaddal torodsz. barmi is tortenhetett az anyjaval, akkor jo volt mikor megcsinalrad. ezert vagy szanalmas

Kockanadrag 2008.11.26. 12:49:27

IIIIIIIGEN!!! :D %mrgreen% (Tudod, csak, hogy örülj :D) Tudtam, hogy megéri visszajönni az ebédből. :D Nyugodtan beszólhatsz ficsúr fejemnek, jól viseli. :D Örülök, hogy sikerül túlszárnyalnom saját zseniális képességeimet is. (Ezek szerinte mégsem voltam tökéletes, mint ahogy eddig hittem... %mrgreen%) (Tudom ezt is meg fogod vétózni, de) Örülök a rosszindulatú kommentelő mivoltodnak és szívesen látlak itt. Feldobod a napközbenemet, amíg arra várok, hogy Ő befejezze a sulit. :)

2008.11.26. 14:33:22

"Kedves" rosszindulatú kommentáló!:) Bízom benne jól érzed magad?! Tudod a soraidat olvasva, amolyan furcsa érzésem támadt! Nem ismerlek, de nem is szeretnélek megismerni mielőtt még azt gondolnád az okos fejeddel, hogy de igen és én mégis! :) Most biztosan kérdőjelek sorakoznak a homlokodon, hogy miért is írok össze-vissza mindenről, csak értelme ne legyen! Megsúgom Neked!:) Hogy a Te szinteden legyek!!! Így már van esély arra, hogy a jövőben kellemesen elbeszélgessünk a nagy semmiről! Ugye Te is így látod?? Kérlek ne mondj nemet, nem bírom elviselni..:)))

touch 2008.11.26. 14:41:45

és én még mindig elcsodálkozom a barmokon. minek szól hozzá ha valami nem tetszik? én egyből kinyomom, még arra sem veszem a fáradtságot, h véleményezzem. szivacs, mondjuk az enyémnek legalább van humora:D

2008.11.26. 14:43:46

"Kedves" rosszindulatú kommentáló!:) Lemaradt az előbb a lényeg.:) Ne haragudj, hogy fárasztom a szemeidet és én kérek elnézést, ha esetleg talán úgy érzékeled a következő kérésemből, hogy én Téged "bántani" szeretnélek, de ha nem nemet fogsz választani, akkor ahoz, hogy gördülékenyebben tudjunk kommunikálni az éteren keresztül, kérlek... ..KÉRLEK SZÉPEN, ÍRJ HELYESEN!!!! Ez amolyan alap számomra és szeretném, ha Te is hasonlóan gondolnád, mert abban az egyben biztos vagyok, hogy hiába a Te szinteden beszélgetünk, nem fogok a Te kedvedért helytelenül megtanulni írni!!:) Türelmetlenül várom értelmes írásaidat! Ne várakoztass meg kérlek, mert kikötözlek..:)))))

Kockanadrag 2008.11.26. 14:46:45

Te olyan hülye vagy! :) Imádlak! %mrgreen% De ha te kikötözöd én szórakozok rajta utána! ;) Ugye a hörcsögöt felhasználhatom? %mrgreen% Touch, az enyém meg szórakoztat, de azóta csak olvasni jár vissza, hozzászólni nem mer. :(

Nagyhalyú 2008.11.26. 21:37:12

Huhhh! Itt aztán kibontakoztak az érzelmek :D Na akkor itt jövök Én :D Megbántok mindenkit :))))) Nem tudom ki az A és B névtelen kommentelő, de szerintem szuperül megértik egymást :D Touch! neked is van saját bejáratos kommentelőd, csak nekem nem jutott? Ez igazságtalan :))))) Kockám.... Tudod, hogy "utállak" eszemben nem volna megvédeni sem :D De adjál neki :D Névtelen azaz most látom szoki! Te tök jól el tudod adni magad :D beesel és máris mindenki veled foglalkozik :D Bár szerintem ha finomabban véleményeznél még szeretnének is :))) Nagyhalyú kommentje a bloghoz! Kocka! Te nem változol....

touch 2008.11.27. 09:39:03

majd kommentelek hozzád valami bugyutát név nélkül.:)

Kockanadrag 2008.11.27. 09:54:02

Nem mindegy, hogy névvel vagy név nélkül teszed? Az értelmességén nem fog változtatni. :P :D

Csiszolatlangyémánt 2008.12.04. 19:15:11

Én is Téged!:) Igen, a hörcsögöt kölcsönözheted!:))))
süti beállítások módosítása