HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Mi a faszért?

2008.12.01. 21:29 Mr. M.

Azt hiszem én vagyok a hülye...

Miért gondolom, hogy valaki meg fog szeretni, ha nem érzi az elejétől? Miért maradok és küzdök, ha nincs értelme? Persze a Péter jöhetne, hisz jó pénz. Meg még a...

Persze Szentendre segíthetett. Én meg jó vagyok valami kis izének. Azt hittem, hogy ma, esetleg... Azon kívül, hogy nem akartam volna... De hogy akkor Henrik 8-kor ágyba. Persze nem. Csak a holnapi ügyfélnek kell fittnek és pihentnek lenni, hisz nem mindegy, hogy menyire fitten és fiatalosan szopjuk le és hogy basszuk szarrá, amíg nem üvölt az orgazmustól. És szexnek az bőven elég. A végén holnap nem nedvesedne elégé, ha ma is... Meg hát holnap korán kell kelni, mert ugye a szexet reggel sem szeretjük, nem nedvesedünk eléggé. Legalább 4-5 órája ébren kell lenni, hogy a kuncsaft élvezhesse a felizgult, lucskos kurvát, akit Ő ki tud elégíteni.

Azt hiszem tényleg el kellene menni qrvázni. De azt a pénzt inkább neki adnám... :( Nem nem azért, hogy ellenszolgáltasson érte. Azért, hogy ne a pénzen kelljen pörögnie. De hát persze nekem a pénzem se jó. Csak tudnám mi a fasz az ami jó bennem egyáltalán, mi a faszért vagyok itt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr196071067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása