HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Bassza meg!

2008.12.23. 23:37 Mr. M.

Tök jó is lehetett volna ez az este. Nem értem miért kellett elbaszni. Megjött ma a Jézuska, mert, hogy holnap viszi el Henriket az apja. Az egy dolog, hogy ma megtalálta az ajándékait, mert ahogy pakolt észrevette, hogy az egyik doboz nehéz, pedig üresnek kellene lennie. Én tudtam, hol vannak az enyémek, mégsem néztem meg. Miért nem lehet hagyni az embernek, hogy örüljön annak, hogy adhat?! Miért kell bunkónak lenni?! De ez egy dolog. Kiakadtam rajta, mert Ő ugyan csak egyet látott állítása szerint de sokkal több nem volt a ma estére szánva, egy része csak alkatrész volt, amiből csinálni akartam valamit. Ok enyiben maradt. Majd becsomagoltam az aktuális ajándékait és megbeszéltük, hogy én elugrom a Henrikkel. hogy Ő becsomagolja az övéit és, hogy mire megjövünk jöjjön meg a Jézuska is.

És nem bírt ki, nem bírta ki, hogy részletesen át ne nézze a doboz maradék tartalmát. És sikerült elérnie, hogy azt a 15-20e forintnyi cuccost csak a kukába akarjam kivágni és ne akarjak belőle semmit se csinálni. Qrva jó. Biztos jó bunkónak lenni. És vigyorogva közli, hogy előle gyerekkorában sem lehetett semmit eldugni. De könyöröm! Mostmár felnőtt, legalább egy pici belátása lehetne, hogy ne bassza el a másik Karácsonyát. Az enyémet sikerült. Pedig milyen qrvára vártam az első közös Karácsonyunkat.

A QRVA ÉLET BASSZA MEG!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr376071048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyhalyú 2008.12.24. 08:41:35

Drága barátom Kocka! Ne legyél már pukkancs!!! Te olyan gyorsan felkapod a vizet és üvöltöd a világnak, hogy bacca meg, de ha szereted a másikat, akkor szereted a gyerekes csínyekkel együtt, hisz nem a szemöldököd borotválta le álmodba, csak nem bírt a kíváncsiságával. Ő lehet, hogy elcseszett valamit, de sokkal inkább Te cseszed el, hogy olyan problémát csinálsz belőle. Itt nem is az a lényeg, hogy ő örül-e az ajinak, hanem, hogy Te nem örülsz. SZERETET ünnepe!! Könyörgöm, akkor másikat zeretjük. Vegyél egy mély levegőt és adj neki egy puszit, majd kérdezd meg örül-e az ajándéknak :) Amúgy meg nem úgy imerlek, mint aki nem kukkantott bele az ajándékaiba :)))))) Boldog karácsonyt

Kockanadrag 2008.12.24. 12:41:03

Nem kukkantottam. Meg próbáltam magamban tartani, pont azért, mert nem akartam elrontani. Boldog Ünnepeket Neked is!
süti beállítások módosítása