HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

... (augusztus 2.)

2012.08.07. 22:50 Mr. M.

Kezd kibillenni a világom az egyensúlyából...

Az egy dolog, hogy az elmúlt egy hetet a józan eszemmel ellentétes dolgokkal tettem meg, de ma féltékeny voltam.... Féltékeny voltam, a vőlegényére. A világra. Mindenkire azt hiszem... Én nem vagyok egy féltékeny fajta. Nem értem. Egyébként közben semmi okom rá...

Szeretném neki elmondani, hogy hiányzik, de szerencsére az agyam nem engedi. Nem engedi, mert nem akarom megijeszteni és nem engedni, mert tudja, hogy nem racionális 1 randi után...

Csúnya harapós hangulatban vagyok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr436071019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása