HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Férfiak

2008.07.14. 07:38 Mr. M.

Tegnap visszavittem fiamat Debrecenbe, majd elindúltam Nóriért. (Ő szintén Debreceni és amikor mentem Balázsért Őt hazavittem elötte.) Ahogy mentem át, álltam egy piros lámpánál, elöttem zebrán kiscsaj kutyátsétáltat. Valami kicsi fehér ölebet. A csajon minimális mennyiségű ruha. Természetesen megnézem, magamban szinte ráfütyülök, ahogy a kőművesek teszik. És utána elgondolkoztam. Vajon miért csináljuk ezt? A csajt, ha elémfeküdne se dugnám meg valószínüleg (Na jó nem esküszöm meg rá. ), de akkor is. Igazából semmilyen extrát nem mutatott fel azon kívűl, hogy a rövidnadrágja nem volt nagyobb szinte mint a bugyija. És nem tudom ez miért jön a pasikból. Legalább is gondolom, hogy a többiek is hasonlóak, bár lehet, hogy tévedek. Megnézem, magamban csámcsogok rajta egy jót, de ennyi. De ez valahogy kell és nem tudom miért. Lehet, hogy belénknevelték? A pasinak minden kicsitt jobban kinéző nőt meg kell néznie és utánafütyülnie?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr96071134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apacs 2008.07.14. 09:08:12

fajfentartási ösztönnek hívják. ami a szemednek kedves, megdugnád. mert a magjaid szét kell szórnod a világban. mert a pasiknak az a dolga, hogy szaporodjanak, és a szaporulatot fenntartsák. a nőknek, meg hogy megteremtsék az otthon melegét :). hát ezért, ez nem beléd van nevelve, hanem már kódolva van a génjeitekben. de szerintem ezért pont nem szabad rátok haragudni. legalábbis engem nem érdekel, ha a pasim megnéz egy másik nőt? minek, én is megbámulok egy jó lábat, vagy segget. pasiban mindezt persze.

touch 2008.07.14. 22:31:42

tök jól felhívtál.

Narda 2008.08.16. 22:59:52

ez bennetek genetikailag van kódolva, kb. mint a csajokban a cipőmánia. Addig míg csak nézed, és csak átfut az agyadon, addig nincs gond... :D
süti beállítások módosítása