HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Bodies

2008.11.27. 08:26 Mr. M.

Tegnap megnéztük a Bodiest. Nem volt olyan szörnyű, mint amilyenre számítottam. Kb. mint egy biológiai oktató óra. :) Szerintem Henriknek is teljesen nézhető volt. Egyedül, a végén nem kellett volna megfognom a preparált májat és agyat. Az azért adott az érzéseimnek... Amíg csak néztem addig elvoltam vele, hogy az "edény". És milyen érdekes és milyen jó, ahogy működik. Hozzáérve azért lényegesn több infó jött át.

A kiterített bőr volt még fura dolog számomra. Azt az állatoknál se szeretem, de így embernél se jön be. Nem lesz otthon a nappalimban.

Az embriók elött ki volt írva, hogy aki akarja kikerülheti. Erre minden nő, aki bement közölte, hogy jaj de cuki, milyen aranyos... Egyébként tényleg nem volt semmi félelmetes bennük az Allienhez való hasonlóságon kívül, de azt a formát már ugye mindenki megszokta.

De menjetek el, nézzétek meg! Érdemes.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr566071075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása