HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Zűrös péntek

2008.12.06. 11:18 Mr. M.

Hát a tegnapi nap sem lett az igazi.

Reggel elvittem Henriket az iskolába, utána elmentem a nadrágjáért a szabóhoz, majd haza pár cuccomért, amit a síre ki szerettem volna mosni. Otthon óvszer a zsebbe és irány vissza felkészülve, hogy egy teljes egész nap Vele. De neki beesett egy munka így nekem maradt a csatangolás és a mikulás ajándék beszerzése egy majd 2 méteres sárkányfa képében. (Végre van növény a lakásában. ) Mikor megjöttem és biztonságban elhelyeztem a növényt hajnalig, Ő akkor végzett, lett vége a megbeszélésének. De persze én bevágtam addigra a hisztist, hülye fejjel és nem jöttem haza, inkább elmentem dolgozni. Kemény 1 órát bírtam és haza kellett jönnöm... És örült nekem, meg minden és én is egyre jobb kedvűbb lettem, de szerettem volna feljönni zuhizni, hogy hátha utána.... De nem hagyott feljönni. Agyvizem szép lassan megint fel... Megint egy értelmetlen hiszti, ami után már majdnem jött egy szex. Letepertem az ágyra, élvezte is volna és akkor a dac. Hogy nehogy már, a faszt foglak én megdugni, ha Te nem... És otthagytam. (Nem vagyok normális. ) És az esténk szinte enyiben maradt, utána már vendég, Henrik, mikulásünnepség, majd én este el pókerezni.

Jöttem visszafele és végiggondoltam a napot, hogy milyen hülyék vagyunk. És gondoltam szép csöndben bejövök és majd jól meg. De kizártak, felébresztettem, hogy beengedjen, morcosan. Egy órát még elvoltam, becsempésztem a virágot, lezuhiztam, stb. és gondoltam, nosza. Hááát, inkább átvonult Henrikhez aludni... És most morcosan ezernyi dologtól nyomasztva járkál fel-alá a lakásban és tesz-vesz. Na megyek is és megpróbálom egy kicsit megnyugtatni, jobb kedvre hangolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr956071059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása