HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Első (Vagy ilyen már volt? :o] )

2008.12.21. 19:59 Mr. M.

Tegnap este 1,5 hónap után előszőr kettesben voltunk egy full estét-éjszakát!

Este átugrottunk haveromékhoz "karácsonyi" partizni és után hazajöttünk. Megpróbáltam elővenni Dom énemet. Hááát én igyekeztem-igyekeztem, de ez még mindig gyakorlást igényel. Bár lehet, hogy neki kellene subosodnia. De ami késik...

Ma meg elmentem fiamhoz Debrecenbe. A reggel nem volt túl jó. Már két napja nem aludt és nagyon fáradt volt. Én meg elindultam. És egész úton különböző BDSM eszközök, dolgok, tettek jártak a fejemben. Majd ugyan ez a visszaúton is.

Amikor megérkeztem fiam egész jó volt. (Ja! Hiánypótlás: Jött volna ma föl 24-éig. Természetesen, megint lebetegedett. Ezért volt az én egynapos látogatásom.) Játszottunk, majd kimentünk a játszótérre. Megtanult lengőcsúszdázni. (Nem tudom, hogy hívják, egy drótkötélen egy tányéros felvonó szerűség, amin le lehet csúszni.) Mire visszaértünk már nem volt túl jól. Sőt! De ha jobban lesz anyja elhozza 25-én és akkor végre találkozik a "családommal". Várom már.

És végre van külön szobája, már nem az anyjával alszik egy ágyban. Féltem, hogy ez soha nem fog bekövetkezni.

Utána este meg Henriknek volt fellépése. A pásztorjátékot adtak elő a templomban. Egész jó volt, csak nem tudom miért érezte úgy a pap, hogy utána prádikálnia kell. De megáltam, nem áltam fel és nem kérdeztem vissza a hülyeségeire.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr766071050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása