HTML

kockanadrág

Friss topikok

  • touch: héééé. :P (2010.12.01. 12:56) Itt ennyi volt.
  • : az tényleg hatalmas film.. (2010.07.21. 14:52)
  • Salsero: Jaja... Én is :P (2009.07.27. 13:53) Borús hétfő
  • Látogató: Hüppp... Ennyi ideje...és semmi olvasnivaló...:( (2009.04.25. 23:07) Szülinap
  • Némber: B.SZ.N.K.! (2009.02.01. 17:47) Minden most kezdődik el

Címkék

Itt :o]

2008.12.19. 14:05 Mr. M.

És újra itt!

Megkaptam lecseszésemet, hogy nem írok és biztos azért mert jó. Jelentem nem azért, hanem mert dolgoztam, de tényleg jó. Ma végre itthon. A munkát az idei évre már hanyagolni szeretném... Meglátjuk mi lesz belőle, de mostantól jöhet a 2 hét Ő. A karácsony a családommal. Ez az idei egy jó karácsony lesz. Érzem. Ez árad mindenből. Még egy darab ajándékot nem szereztem be, már rég idegbajosnak kellene lennem és nem. Nem vagyok az. És tudom, hogy ezt neki köszönhetem. A mosolyának, a szemeinek és a kis szadista énjének, a kis genya beszólásaival. Én már megkaptam az ajándékom az idénre.

És most nemsokára megyünk családilag bevásárolni az ünnepekre tápot... Hááát, inkább nem akarom tudni mennyit fogunk otthagyni. Ránéztem a listára...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockanadrag.blog.hu/api/trackback/id/tr636071052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása